Livrare si Retur
WATERSHOPONLINE va ofera livrare gratuita atat pentru produsele livrate prin curier cat si pentru produsele livrate direct de catre noi.
Opțiuni de livrare și montare
WATERSHOPONLINE vă ofera livrare gratuită atât pentru produsele livrate prin curier cât și pentru produsele livrate direct de către noi. Produsele pe care le livrăm noi după plasarea unei comenzi beneficiază și de monatj gratuit la locația clientului.
1. Comanda produsul dorit, stabileste adresa de livrare si metoda de plata.
2. Iti vom trimite detaliile despre livrare prin e-mail.
3. Expediem coletul si acesta pleaca spre adresa de livrare.
4. Primesti coletul conform metodei de livrare.
Politica de Livrare și Retur
EXPEDIERE și LIVRARE
Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid DPD, GLS și Sameday. Nu se fac livrări Duminica, și nici în zilele sărbători legale. Alegerea firmei de curierat se face de către vânzător în funcție de adresa solicitată în comandă.
Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client și vor fi specificate atât în procesul de plasare al comenzii, cât și după finalizarea acesteia. Pentru localitățile în care firma de curierat NU are acoperire națională, se vor percepe taxe suplimentare, acestea fiind comunicate clientului înainte de livrarea comenzii. Plățile acceptate de către watershoponline.ro sunt: plata ramburs și plata cu cardul. Taxa de transport pentru expedierea comenzilor care nu depășesc greutatea de 30 kg, este de 24 de lei. Comenzile care au valoare mai mare de 500 lei, beneficiază de transport gratuit, excepție fac coletele care depășesc greutatea de 30 kg. Pentru colete care depășesc greutatea de 30 kg, contravaloarea transportului va fi calculată în funcție de tarifele impuse de către firma de curierat cu care vom face expedierea.
Livrarea produselor din categoriile care necesita montare specială, se face de către vanzator, livrarea și montajul fiind gratuite.
Persoanele juridice sau fizice care beneficiază de anumite discounturi, nu beneficiază de condițiile de transport specificate mai sus. Livrarea produselor se face contracost prin DPD, GLS sau Sameday, indiferent de valoare sau prin curierul agreat de destinatar .
Imaginile prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea în ceea ce privește culoarea, aspectul etc. În astfel de situații cumpărătorul este înștiințat înainte de prelucrarea comenzii, produsele nefiind expediate decât cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă. Valoarea maximă a obligațiilor watershoponline.ro față de client în cazul lipsei din stoc a produselor sau a livrării necorespunzătoare a produselor cumpărate este valoarea sumelor încasate de firma noastră de la respectivul client. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, watershoponline.ro își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Expedierea produselor comandate pe siteul www.watershoponline.ro se face în aceiași zi pentru comenzile finalizate și confirmate până la ora 12.00. Exceptând zilele de vineri și sărbătorile legale.
Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. Livrarea se face in 24 - 48 de ore de la confirmarea comenzii, în orice zonă a țării. Pentru produsele care nu se află în depozitul nostru, ne asumăm responsabilitatea ca în cel mai scurt timp un operator va comunica telefonic sau prin email durata de expediere a produselor comandate. Din momentul expedierii coletului, sarcina în ce privește livrarea sau întarzierile de livrare trec în responsabilitatea firmei de curierat.
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea conținutului coletelor se fac în momentul livrării de catre curier. În cazul în care în momentul livrării coletul este deteriorat, clientul are sarcina de a solicita agentului firmei de curierat întocmirea unui proces verbal de constatare în care se menționeza daunele, sau se refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule. Încasarea sumei ramburs se va face de agentul firmei de curierat care face livrarea în baza documentului lipit pe colet. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice sau pe mail.
Factura fiscală va fi trimisă în format electronic (conform Legii 571/2003) pe adresa de e-mail furnizată de client, nefiind necesară ștampilarea și semnarea acesteia. Clientul poate solicita ulterior factura în format tipărit, semnată și ștampilată, dacă activitatea prestată impune acest lucru (persoana juridica) sau dorește păstrarea facturii în format tipărit.
Returnarea produselor
Conform legislației din Romania puteți să returnați produsele cumpărate de pe watershoponline.ro în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor.
Produsul poate fi returnat doar în urmatoarele situații:
• produsele să fie în stare foarte bună, să nu fie folosite sau uzate;
• să nu prezinte urme de asamblare;
• ambalajul, etichetele și acesoriile să rămână intacte, inclusiv sigiliul;
• în cazul tuturor materialelor perisabile/consumabile folosirea lor chiar și o singura dată nu mai permite returnarea lor, astfel acestea pot fi returnate doar dacă sunt încă sigilate;
• să nu prezinte semne de utilizare;
• alte date referioroare la starea produselor se poate obține contactându-ne la numărul de telefon sau adresa de email
Dacă produsul nu corespunde cerințelor clientului, se recomandă evitarea utilizării și montării lui. În cazul refuzării produsului vă rugăm să ne contactați în termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Consumatorul, are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina dumneavoastră, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. În situația în care doriți să renunțați la un produs este obligatoriu să ne trimiteți o înștiințare prin email sau prin telefon.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte (inclusiv ambalajul) și nu prezintă semne de uzură. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 14 zile lucrătoare. Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a refuza returul. Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în: Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță. Legislația în vigoare se aplică persoanelor fizice, nu și celor juridice, care, conform legii nu beneficează de dreptul de retur.
Vă rugăm să realizați o solicitare scrisă prin completarea Formularului de Retur.
Condiții generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Cumpărătorul, poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform.
Garanții
Toate produsele ce se comercializează pe site-ul www.watershoponline.ro au garanție 12 luni pentru persoane fizice, și 12 luni pentru persoane juridice. Garanția se acordă de la data cumpărării produsului și a montării acestuia de către o firmă specializată în baza unui proces verbal de intervenție și reparație.
Produsele care urmează a fi schimbate/returnate în perioada de garanție se trimit la unul din punctele de lucru ale vânzătorului, însoțite de o copie a facturii fiscale și a procesului verbal de instalare de către firma specializată. În baza solicitării scrise a cumpărătorului Garanția se soluționează la sediul SC WATERSHOPONLINE SRL, prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea vânzătorului. Expedierea se va face prin intermediul curierului rapid agreat de SC WATERSHOPONLINE SRL. Soluționarea garanției se face în maxim 30 zile calendaristice.
Defectele vizibile se aduc la cunoștință în momentul efectuării recepției. Prin defect VIZIBIL se întelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamație ulterioară referitor la acest tip de defecte nu va fi luată în considerare. Recepția se consideră ca fiind efectuată în aceiași zi în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.
Nu fac obiectul garanției produsele care necesită desigilare pentru a putea fii utilizate (cartușe filtrante, membrane de osmoză inversă, cartușe in-line, cartușe ultrafiltrare, membrane de ultrafiltrare, etc).
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice de natură mecanică, dar fără sa se rezume la: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garanîie deteriorate, îndepartate sau modificate.
Vânzătorul este exonerat de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsele au fost utilizate în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare; supunerea la variații mari de temperatură și presiune; șocuri mecanice/termice sau de orice altă natură; manipulare incorectă; utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe; intrarea în contact cu substanțe chimice sau a căror folosire nu este recomandată în procesul de montare sau înlocuire; setări și instalări incorecte; prize fără împământare; pătrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor; intervenția mecanică sau plastică asupra produselor; intervenția asupra echipamentelor de personal nespecializat; conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor; intrarea în contact a pompelor de apă cu lichide nefiltrate/apă nefiltrata corespunzator.
Echipa watershoponline.ro va asigura în implicarea totală pentru a rezolva eventualele probleme apărute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.
SC WATERSHOPONLINE SRL, realizeaza campanii de promoții pentru produsele pe care le comercializează. Comerciantul nu are obligația de a anunța în prealabil organizarea acestor campanii. În magazinul on line www.watershoponline.ro clienții au posibilitatea de abonare gratuită la serviciul de newsletter unde pot fi anunțați în prealabil de existența unor campanii de reduceri.
Date importante pentru retur:
Date care trebuiesc luate în considerare în momentul în care se returnează unu produs:
• În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
• Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.
• În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Acestă clauză se aplică conf. O.U.G Nr.34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicandu-se definițiile cuprinse în O.U.G Nr.34/2014.
• Nu fac obiectul garanției produsele care necesită desigilare pentru a putea fi utilizate (cartușe filtrante, membrane de osmoză inversă, cartușe in-line, cartușe ultrafiltrare, pompe de apă, electrovalve, orice produs care a fost folosit chiar și numai o dată).
• În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid (excepție Poșta Română). În cazul returului prin curier al unui produs aflat în perioada legală de returnare de 14 zile calendaritice, costurile de transport sunt suportate de către vânzător.
Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic, Exemplu: consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbracaminte, nu să îl poarte.
Adresa Returnare Produse: SC WATERSHOPONLINE SRL, Cluj-Napoca
Atenție: nu expediați produsul înainte de a avea acordul departamentului de retur, adresa de returnare a produsului poate fi diferită de cea a societății, în funcție de furnizorul respectivului produs!
Pentru solutionarea unei solicitări pentru un produs care prezintă defecțiuni, vă rugăm să realizați o solicitare scrisă prin completarea Formularului de Retur, în care să menționați defecțiunea și numărul de factură.
Întrebări frecvente
Un produs este eligibil pentru retur dacă se află în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet, șocuri electrice) și nu face parte din excepțiile menționate.
Banii se pot returna în termen de maximum 14 zile de la primirea produsului de către watershoponline, în contul indicat la completarea formularului de retur. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.